luni, 11 iulie 2011

Mago mago Arashi şi încă ceva

După cum probabil aţi observat, în ultimele luni blogul meu a căpătat formă. Am început să vă ofer informaţii (traduse) despre prefecturile Japoniei, minicipiile, oraşele şi satele din interiorul acestora. Din totalul de 47 de prefecturi am reuşit să termin până acum două, Aichi şi Akita, şi în prezent lucrez la prefectura Aomori. Tot recent am început şi o altă categorie, Cântăreţi japonezi, de fapt doar cântăreţe deocamdată. Şi nu în ultimul rând, colecţiile de poze de la Bijin tokei. Iar astăzi voi inagura o altă categorie, ultima pentru ceva vreme. Aceasta este Mago mago Arashi, emisiunea prezentată de membrii formaţiei Arashi între aprilie 2005 şi octombrie 2007. Din păcate am găsit doar câteva episoade subtitrate în engleză din totalul de 125 de episoade, aşa că am preferat să le pun pe toate în japoneză. Episoadele sunt luate de pe youku, deci nu-mi aparţin.
În afară de Mago mago Arashi, în titlu aţi observat şi acel "încă ceva". Ei bine, acel "ceva" se referă la regularitatea postărilor despre categoriile sus menţionate. Aşadar, pentru a nu vă întreba când voi mai scrie despre vreo prefectură ori când va apărea un nou episod, vă voi face cunoscut programul după care voi posta. Aşadar, după două postări despre prefecturi va urma o postare despre cântăreţi. Iar la trei postări despre cântăreţi o postare ce include 3 episoade din Mago mago Arashi ^_^ Pozele din Bijin tokei apar când, hem, le termin de salvat....
Deci să nu mai lungim vorba. Acum vă las cu primele 3 episoade din Mago mago Arashi ^.^ ^.^
Mago mago Arashi- episodul 1

Mago mago Arashi- episodul 2

Mago mago Arashi- episodul 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu