vineri, 9 decembrie 2011

Mago mago Arashi

Deci, cum spuneam, săptămâna asta a fost plină de ghinioane T-T T-T Cred că cea mai ghinionistă de anul ăsta -_-'' A început de luni când, după şedinţa de sâmbătă, diriga a început să ne spună tot felul de chestii cu subânţeles. Şi cei cu asta? Ei bine, mama îi reproşase nişte chestii, zic eu pe drept, la şedinţă. De parcă ar fi vina noastră că uneori se comportă execrabil! Apoi a continuat marţi, când am luat şase în teza de la franceză (care a devenit opt până la urmă), culminând cu miercuri, când mi-am spart ochelarii, deşi de la distanţa de unde îi scăpasem nu ar fi fost prea mari şanse să se spargă -_-'' Joi a fost mai OK, cu excepţia faptului că nu vedeam la tablă din a doua bancă şi parcă mă aflam în zona crepusculară. Apoi vineri dimineaţă am avut parte de o foarte proastă surpriză neanunţată. Şi asta e o nimica toată pe lângă faptul că am aflat că nu se poate schimba doar o lentilă-deci patru milioane s-au dus dintr-un foc- şi că n-am putut să ies în oraş pentru că mă durea prea tare spatele.... Grozav!
Acum, revenind la Mago mago Arashi:
Mago mago Arashi episodul 25

Mago mago Arashi episodul 26

Mago mago Arashi episodul 27

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu