sâmbătă, 24 decembrie 2011

Mago mago Arashi şi Crăciunul

Ei bine, ca să fii sinceră, deşi este Crăciunul şi peste tot pe internet, televizor, etc circulă diverse urări de sărbători, eu nu ştiu ce să vă urez -_-'' Pentru mine Crăciunul nu înseamnă Moş Crăciun sau munţi de cadouri, şi cu atât mai puţin să mă ghiftuiesc cu mâncare cât pentru o lună. Carnea de porc şi Crăciunul nu-mi sunt sinonime şi nici curăţenia generală doar pentru că "vine preotul".
Iar sintagma "să fim mai buni în aceste zile" mă lasă rece. Ce rost are să fiu cea mai bună, drăguţă şi miloasă persoană doar acum? Pentru a-mi gâdila orgoliu spunându-mi că fac o faptă bună de sărbători? Dar oare nu pot face acea faptă bună oricând? Îmi trebuie neapărat un motiv, adică Crăciunul ? Şi ce rost mai au kilometrii de mesaje şi tonele de cadouri dacă nu-s oferite din suflet? Prefer să mă lipsesc de toate astea. Ştiu că sună clişeic, dar sărbătoarea asta a devenit atât de comercială! Nu sunt o persoană extrem de credincioasă. Chiar nu sunt. Însă mi-am pus acum câteva zile întrebarea: oare câte persoane am auzit aducând în discuţie naşterea Lui Iisus Hristos? Răspuns: niciuna.
Pentru mine Crăciunul înseamnă o perioadă în care încerc să uit de toate grijile sau de gândurile rele, o perioadă în care să fiu mai fericită, în care îmi simt sufletul mai uşor şi mai vibrant, înseamnă câte o vizită la /de la cineva pe care îl apreciez cu adevărat, bradul, luminiţele de Crăciun şi zăpada (care nu o să ne încânte pe toţi anul acesta din câte se pare T_T).
Aşa că, în încheiere, vă urez să aveţi parte de un Crăciun fericit în care să vă bucuraţi de lucrurile cu adevărat importante pentru voi, pe care să-l petreceţi aşa cum v-ar plăcea mai mult, în care să faceţi un bilanţ a ceea ce aţi realizat în acest an şi în care să vă propuneţi noi obiective; plus clasica urare de "multă sănătate"! ^.^ ^.^ ^.^ Şi nu uitaţi că mai este şi mâine o zi ^.- Aveţi grija de voi! :P
Mago mago Arashi episodul 28

Mago mago Arashi episodul 29

Mago mago Arashi episodul 30

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu