duminică, 26 iunie 2011

Am terminat prefectura Akita

După cum s-ar putea să fi observat, am terminat de tradus ce era legat de prefectura Akita :P Asta înseamnă că voi lua o pauză de câteva zile, iar apoi mă voi apuca de prefectura Aomori. Însă nu disperaţi! În aceste zile am să pun la punct articolele despre cele două prefecturi pe care le-am terminat. Ştiţi voi, poze, linkuri,etc. Ba mai mult, vă informez că deja strâng materiale pentru o nouă categorie, pe care după dispoziţie, s-ar putea să o încep în câteva ore sau zile, sau câteva săptămâni-depinde. Dar acum am o rugăminte la cei care îmi vizitează blogul, dacă este cineva. Vă rog să daţi un comentariu la articolele pe care le citiţi. Nu contează că e doar un emoticon- e important să ştiu că munca mea nu e inutilă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu