miercuri, 17 august 2011

Mago mago Arashi şi o tunsoare nereuşită

E drep că n-am mai scris de ceva vreme despre mine, însă acum simt nevoia să o fac. Cu siguranţă nu ştiaţi, însă părul reprezintă lucrul care îmi place cel mai mult la mine. De aceea evit şi să merg prea des la coafor sau să fac schimbări bruşte. Din păcate, uite că acum, după ce m-am chinuit mai bine de cinci ani să am un păr cum îmi doresc, mă văd nevoită din cauza unei tunsori să mă tund scurt. Bine, poate pentru unii nu pare mare lucru, însă, în primul rând lungimea îmi punea cel mai bine în valoare părul, iar în al doilea rând, e ca şi cum cinci ani s-au dus din câteva mişcări "îndemânatice" de foarfecă pe apa sâmbete, şi vor mai trece pe puţin încă cinci ani până când o să îmi crească aşa cum a fost. Şi chiar dacă aş vrea, nu mai am ce face. Trebuie să mă tund. Cea care m-a tuns acum vreo săptămână a înţeles atât de bine că vreau să-mi ia puţin din volum, vârfurile înspicate şi să-mi scurteze bretonul încât mi-a luat foarte mult din volum, de mi-a lăsat pe post de ultimă scară o şuviţă mai bogată, mi-a luat câţiva centimetrii buni din lungime, mi-a mai făcut o scară scurtă deşi eu nu-i menţionasem nimic de aşa ceva şi nici nu s-a atins de breton. Aşa că acum părul meu bogat şi lung e doar o amintire T_T Deci, până la urmă am ales că decât să am trei şuviţe lungi mai bine am un păr scurt şi bogat, care o să crească sper cât mai repede. Ca să se întâmple aşa o să trebuiască să-mi tund ultima scară până la nivelul celei de-a doua şi să aştept să-mi crească prima scară, din vârful capului, care la început era la nivelul umerilor. Până la nivelul umerilor are să fie şi părul meu, căci până acolo mi-e a doua scară T_T Când eram la coafor părul mi-era atât de greu încât nu a stat din prima prins în cleşte. Acum abia dacă am cu ce să-mi fac un coc pricăjit. Eh, până la urmă asta e... O să-mi fie învăţătură de minte.

Şi după ce mi-am spus oful ar fi cazul să trecem la Mago mago Arashi !
Mago mago arashi episodul 10

Mago mago Arashi episodul 11
 
Mago mago Arashi episodul 12

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu