sâmbătă, 6 august 2011

Hiroshima- 66 de ani

În aceste, momente, acum 66 de ani, oraşul japonez Hiroshima fusese deja devastat de primul bombardament atomic asupra civililor. Explozia s-a produs la ora 8 şi 45 de minute dimineaţa, moment în care multe ceasuri din oraş s-au oprit pe loc. În acele momente şi în zilele ce au urmat au murit între 90 şi 166 de mii de oameni. Pentru a afla mai multe, puteţi citi postarea mea de acum un an, despre bombele de la Hiroshima şi Nagasaki. 
Deasemenea, vă recomand documentarul celor de la BBC, foarte interesant şi bine documentat, pe care unii s-ar putea să-l fi văzut la televizor în română, pe History. Eu l-am urmărit acum ceva ani şi mi-a plăcut foarte mult. Pe youtube l-am găsit în opt părţi, dar am în PC şi versiunea cu subtitrare în română, dacă doreşte cineva... Vizionare plăcută !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu