duminică, 1 august 2010

Anna Tsuchiya- Kuroi namida

Melodia mea preferată din Nana. Îmi place foarte mult, mai ales că se potriveşte extrem de bine cu un personaj din povestea mea. Sincer, deşi am multe ideei de articole pe care le-aş putea scrie pe blog, se pare că tot nu scriu nimic .Am terminat samurai 7 şi n-am scris despre asta. Specialul îl tot termin de vreo 2 luni, iar recapitularea kanji-urilor se tot lasă amânată. Şi chiar dacă stau 12 ore la calculator abia văd câte 2-3 episoade din animeuri şi citesc 5-10 capitole de manga. Mă întreb cum de reuşeam în alţi ani să termin o serie de 12 episoade într-o zi sau două?! E drept că acum mă uit la 3-4 animeuri, scriu, citesc şi manga şi învăţ puţină japoneză printre picături,mai ies şi în oraş sau îmi vizitez bunica, dar totuşi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu