sâmbătă, 4 septembrie 2010

Ce animeuri/manga urmăresc/citesc în acest moment

Deci, în primul rând, ţin să meţionez că sunt foarte obosită, că mâine trebuie să mă trezesc la 7 ca să mă duc apoi la şcoală la 9, să fac o idioţenie de pregătire la latină, că deja la mine a început marea cheltuială cu rechizite, uniformă şi chestii în genu, şi nu în ultimul rând, că mai am un miliard de lucruri de făcut pe care nu le-am făcut/trebuia să le fac. Partea cu blogul e pe la mijloc, deci trage-ţi singuri concluizia. Ignorând toate chestiile de mai sus, să începem:
Bleach- încă vreo 50 de episoade şi sunt la zi. M-am săturat până peste cap de filiere, filiere şi iarăşi filiere. Bine că ending-urile şi opening-urile sunt bune, şi că a început arcul cu zanpakuto-urile care-i destul de interesant. Sode no Shirayuki ^-^
Cowboy bebop- cică am văzut 10 episoade,dar nici acum nu m-a prins animeul ăsta. Deloc...
Death note- îl iubesc! Ce păcat că sunt la episodul 11 şi în curând n-o să mai fie episoade subtitrate în română şi o să trebuiască să aştept. Poate până de Paşti o să-l termin T_T
Futakoi alternative- încă două episoade şi l-am terminat. Având în vedere că am trecut bine de jumătate şi tot nu are o poveste relativ solidă, animeul e chiar bunicel. Cum-necum, episoadele astea se termină ca prin minune.
Katanagatari- cine l-a mai văzut... Ops!
Naruto Shippuuden- probabil vor mai apărea vreo 2 episoade până termin cu Bleach şi mă reapuc de el.
Ouran High school host club- nu-i rău anime-ul dar nici nu mă încântă. E drept că n-am văzut decât 6 episoade până acum. Dar tot mai bun parcă-i Futakoi Alternative.
Trigun- tre să-l bag la on hold
-6mm no taboo- o manga yaoi la care mai am un capitol de citit. De l-ar traduce odată să-mi iau de-o grijă!
Akuma to love song- de când m-am uitat prin manga-urile din lista de on hold habarnam dacă au mai pus ăştea vreo ceva.
Aozora Yell-la fel ca precedenta. Şi-mi plăcea manga asta..
Arisa- parcă nu mai are farmecul de la început.
B.O.D.Y- cuvintele de ordine în lista mea de manga sunt "habarnam dacă au actualizat ceva"
Blue- am o vagă impresie c-o să treacă la on hold.
Bokura no hatsukoi wo kimi ni sasagu- O iubesc. Şi când mă gândec ce sfârşit a avut filmul mai că mă apucă nervii fiindcă ştiu că n-o să am de unde să citesc celelalte capitole prea curând. Sigur o să-mi stoarcă şi ultima lacrimă T_T_T_T
Bakuman-am aflat că anime-ul va începe în octombrie. În rest nimic.
Boku no koi no hanashi himegoto-asta-i ultima manga pe noaptea de azi. Cu alte cuvinte: vezi cuvintele de ordine.
Noapte bună şi la cât mai multe anime-uri şi manga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu