duminică, 5 septembrie 2010

Ce animeuri/manga urmăresc/citesc în acest moment

Dimineaţă scrisesem o introducere mai lungă, dar deşteptul meu calculator s-a blocat. Adio post T_T Oricum, ideea era că nu văd de ce i se acordă atâta importanţă latinei şi că m-am dus degeaba la şcoală fiindcă probabil  "iubita" mea dirigă a crezut că e vineri. Şcoala era închisă... Deci m-am trezit la 7 degeaba, după ce că mă culcasem pe la 1 şi ceva X-X
Bokutachi wa shitte shimata- cum spuneam, habarnam dacă au pus ceva
Bus hashiru- desigur că ultimele 2 capitole nu-s de găsit, altfel nu se putea...
Calling- pariat trece la on hold
Countrouble- mi-a plăcut faza când a aflat tipu din greşeală că prietena lui din copilărie îl plăcea. Mă întreb ce vrăji o să mai suporte?...
Dance! Subaru- sper c-au mai pus ceva că-i tare interesantă manga asta!
Dear- când lucrurile deveneau mai interesante... Papa capitole! Vreau să traducă mai rapid capitolul ăla cu sărutul dintre Ki şi Chiruha. Deşi ştiu că o să treacă vreo câţiva de ani... Da deh.
Dengeki daisy- n-am idee ce-i cu ea.
Fruits basket- abia am început-o. Dacă în anime îl preferam pe Yuki, acum, în manga, îl ador pe Kyo. Hm, interesantă schimabare de gusturi -_- Cred că se trage de la faptul că-mi plac pisicile.
Gantz- oare o să reuşească să o salveze Kei pe Tae? Oare o să se termine odată nebunia? Da asta înseamnă să se termine Gantz. Nuuuuuu!!
Gekkou teien- nu-mi amintesc cine ştie ce
Genshiken- al naibii manga despre fenomenul otaku! Abia am început-o şi nu mă mai satur de ea. Sigur când voi epuiza cele 55 de capitole voi căuta ceva asemănător. Parcă-i mai interesantă decât animeul. Sau a trecut prea mult de când l-am văzut...
Hana no mizo shiru- la on hold cu ea!
Hyokoi- nu înţeleg cum am ajuns să iubesc manga asta din 3 capitole dar na, n-am ce face.
Hybrid berry- manga asta m-a lăsat rece.
Ichigo to anzu- parcă era interesantă, da iar mă cam lasă memoria.
Itsuka tenma no kuro usagi- on hold.
Kahe tantei bu- tot la on hold probabil.

Şi cu asta am terminat postul pe noaptea de azi, că mi-e somn şi vreau să-mi continui fantezia cu Byakuya (=^_^=)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu