sâmbătă, 25 septembrie 2010

Iida Kaori-Sakura no hana ga saku goro

Zilele trecute am dat peste o melodie a uneia dintre componentele Morning Musume. Din păcate n-am reuşit să dau nici de versuri, nici de o versiune mp3. Până la urmă mi-am salvat-o de pe youtube cu ajutorul unui site. Versurile le-am scris eu după ce-am văzut şi auzit din video, deci nu vă aşteptaţi să fie fix la fel ca cele originale. Nu vă aşteptaţi la traducere pentru că pe asta chiar nu m-aş pricepe s-o fac. În altă ordine de ideei, vă spusesem c-o să revin cu impresii despre liceu. Cum e la liceu? Hm...bine. Diferit de generală, cu cerinţe mai ridicate, cu alţi profesori care aşteaptă alte lucruri de la tine, cu mai multă punctualitate şi severitate. Dar în rest e destul de bine. Orarul e cam nasol dar eu nu-s în măsură să-l schimb aşa că asta e.



Ichi akezu ni owatta koi
Mabushi sa dake mada oboeteru
Waza to tsumeteku shite mitai anata datta
Daisuki to daisuki to
Kokoro wa wakatteta no ni
Sakura no hana ga saku goro
Itsumo itsumo anata omoidasu
Osanai koi no hakanasa
Sotto oshieteru
Usubeni deshita
Koko ni wa nai arukana yume
Oikaketeru manazashi datta
Doko tabidatsu sono sanaka miokoru asa
Ikanaide ikanaide
Kokoro wa sakendeta no ni
Sakura no hana ga saku goro
Shimai konde ai ga itami dasu
Kanawanu koi no setsuna sa
Mune ni afuredasu
Haru no hi deshita
Sakura no hana ga saku goro
Tooi tooi anata omoidasu
Namida no you na katachi de
Harai mai ochiru
Hanabira deshita

A da! Plănuiesc să mai postez câte ceva zilele astea. Eu plănuiesc, asta-i cert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu