duminică, 5 septembrie 2010

Ce animeuri/manga urmăresc/citesc în acest moment

Azi mi-e lene, aşa că n-o să scriu nici o introducere.
Kaichou wa maid-sama!- nu ştiu de ce dar prevăd că adaptarea anime va fi pusă în lista mea de plan to watch când voi adăuga animeuri la această categorie.
Kanokon- sper că o să ajungă la on hold. Sau măcar să se termine odată...
Kyou, koi wo hajimemasu- v-am mai spus că semăn la înfăţişare cu Hibino? Nu?! Vă spun acum.
Kimi ni todoke- awwww Kazehaya e adorabil (*O*). Deci clar, mă declar o Sawako Hibino -_-
Musunde hiraite- din ce-am citit până acum, cel mai mult mi-a plăcut capitolul 2. Şi tipu din capitol...
Nina, my love- am o presimţire de on hold, nu ştiu de ce.
Ojousama no himitsu- ce-mi place când mai am un capitol sau două dintr-o manga şi alea nu-s traduse! Mor de adoraţie...
Papillon-hana to chou- dacă în Futakoi gemenele au o personalitate asemănătoare aici e fix invers.
Psi boy-d e ce trebuie să aibă manga asta doar 11 capitole? De ce? Bine că alte porcării au cu sutele T_T
Pouchi hound- în afară de îmbrăcăminte, la manga asta n-am găsit nimic interesant. Ba da! Urechile.
S-ka chuuihou!- n-am citit nici o pagină, dar am o vagă presimţire că va fi o mare porcărie. Bine că-i doar un capitol.
Sekirei- Yey, capitolul o sută!
Sidooh- cine l-a mai citit...
Strobe edge- tocmai am văzut că am vreo 3 capitole de recuperat. Şi când te gândeşti că am trecut de jumătatea manga-ului şi n-am idee cu cine o să rămână tipa...
The yagyu ninja scrolls- azi am terminat de recuperat capitolele. Mă întreb ce o să se mai întâmple având în vedere că au rămas doar 4 ochi de şarpe şi nici nu-s la jumătatea poveştii?
Zero no tsukaima- animeul s-a terminat de când şi ăştea n-au ajuns nici primul sezon.
Zetman- a începutsă mă plictisească. Noroc de ultimul capitol.
Zettai karen children- nu bagă şi autoarea nişte romance, ceva, că deja e capitolul 200 şi ceva.
Zombie-loan- în sfârşit s-a ajuns cu traducere la capitolele de acum câţiva ani. Yahoo!

Am terminat lisata după vreo 2 zile. Aleluia!
Recomand: Kaichou wa maid-sama!, Kimi ni todoke, Kyou, koi wo hajimemasu, Papillon-hana to chou, Psi boy, Strobe edge, the yagyu ninja scrolls, akuma to love song, B.O.D.Y., Boku no hatsukoi wo kimi ni sasagu, bokutachi wa shitte shimatta, Dance! Subaru, Dear, Fruits basket, Gantz, Genshiken, Hiyokoi, Death note şi Naruto Shippuuden.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu