joi, 29 iulie 2010

Ce mai văd/ citesc

Bleach- mai am cam 100 de episoade până ajung la zi şi sincer, filierele astea, oricât de interesante ar fi sau nu, sunt prea lungi, mult prea lungi. A luat Aizen două flacoane cu laxative sau ce Dumnezeu?!
Cowboy Bebop -n-am văzut decât un episod deci nici nu pot zice că-mi place dar nici că-mi displace.
Death Note- şi de ăsta abia m-am apucat însă am ştiut de la primul episod că-mi va plăcea. E bun, chiar foarte foarte bun şi are şanse să ajungă în top 5 pe MAL.
Futakoi alternative- deşi sunt acelaşi personaje ca în Futakoi (inspirat nume...) a 2 serie e net superioară primeia din toate punctele de vedere.
Karin- sunt pe la jumătatea seriei. E un anime relaxant, perfect de urmărit seara înainte de culcare. Winner e demenţial (^_^)
Katanagatari- o să recuperez episoadele după ce termin cu Naruto.
Naruto Shippuuden- când o să ajung cu Bleach la zi o să-l continui.
Trigun- cei de pe animekage n-au mai pus nici un episod şi dacă tot l-am început în română vreau să-l şi termin tot în română.
Akuma to love song- bună manga. Aş vrea să se facă şi anime după ea dar deh, asta nu-i decizia mea.
Aozora Yell- m-a impresionat perseverenţa lui Ono de a cânta la trompetă chiar dacă la început nici nu era în stare să umfle balonul dat de profesoară. Interesantă ideea cu emoticonul de pe papuc.
Arisa- de-ar apărea mai repede capitolele că-s curioasă cine e regele.
B.O.D.Y.- frumoasă şi originală poveste. Sunt abia la jumătatea capitolelor fiindcă ăştea n-au mai scos nimic.
Bakuman- o manga despre manga. La început era în top 5 dar acum nu ştiu, parcă au trecut prea repede atâţia ani în 90 de capitole. Şi nimic între Mashiro şi Azuki.... În toamnă se anunţă adaptarea anime pe care plănuiesc să o văd. Am uitat să vă spun că e de autorii Death Note.
Blue- cică e interesantă că i-am dat 10 dar nu prea-mi amintesc cineştie ce din ea. Sper că o să treacă în curând de 2 capitole.
Boku no Hatsukoi wo kimi ni sasagu- nu am citit nici un capitol însă am decis s-o încep după ce am văzut filmul şi mi-a plăcut foarte mult. Desigur că manga e terminată dar sunt traduse doar vreo 30 de capitole că altfel nu se putea. Am aşteptări destul de mari de la ea.
Boku no koi no hanashi himegoto- e shounen ai. Cică mi-au plăcut cele 3 capitole pe care le-am citit până acum.
Bokutachi wa shitte shimatta- yay! Îmi place manga asta. De-ar scoate nişte capitole noi (T_T)
Bus Hashiru- scurtuţe poveşti. Mă enervează că nu găsesc ultimele 2 capitole.
Calling- chiar dacă-i yaoi e destul de interesantă.
Cat Street- de la aceiaşi mangaka care a făcut Hana Yori Dango. Abia am început-o însă, cum Hana Yori Dango mi-a plăcut mult, am aşteptări măricele de la ea. Am auzit că-i bună aşa că sper să nu mă dezamăgească.
Countrouble- am citit doar un capitol. Îmi place grafica.
Dance!Subaru-o manga despre balet. Bună, foarte bună.Chiar dacă la început grafica nu mi se părea cine ştie ce ce mai contează atâta timp cât o avem pe Subaru?
Dear- abiea începută şi asta. Ador kimono-ul scurt al lui Chiruha. Prima conversaţie cu un om! Prima cină cu un om! Prima întâlnire cu un om!!!
Dengeki Daisy- deşi are o notă mare pe MAL am citit manga-uri mult mai bune din punctul meu de vedere. Şi nu, n-au 9.50 sau ceva în genu- ba din contră.
Gantz- manga asta face toţi banii. E bună. Acum sincer, n-am idee cum am citit 300 şi ceva de capitole în mai puţin de o săptămână. La început personajul meu preferat era Katou dar acum parcă-mi place mai mult de Kei. Şi de Tae, desigur. Cum spuneam, nu-s eu dacă nu omit ceva. Uitasem să vă spun că manga va avea parte de 2 filme care vor fi difuzate anul viitor dacă nu mă înşel. Kei e jucat de Ninomiya Kazunari (♥_♥)
Gekkou Teien- o manga în genul Hana Kimi.
Hana no mizu shiru- nu-mi aduc aminte cine ştie ce din ea.
Hiyokoi- o relaţie dintre o tipă de 140 şi un tip de 190 precis e interesantă şi ieşită din comun.
Hybrid berry- nu-i cine ştie ce
Ichigo to Anzu-nici din asta nu-mi amintesc prea multe.
Itsuka tenma no kuro usagi- n-au mai pus un capitol nou demult.
Kahei tantei bu- era interesantă.
Kaichou wa maid-sama!- îmi place de Misa şi Usui. Plănuiesc să văd şi animeul cândva.
Kanokon- la fel ca Hybrid berry.
Kyou, koi wo hajimemasu- iubesc manga asta.
Nina, my love-bună grafică, puţine capitole.
Psi boy- şi asta-mi place la nebunie. Kujou e unul din personajele mele masculine preferate. 
Sekirei- am început s-o citesc după ce văzusem primul sezon fiindcă eram curioasă ce se întâmplă în continuare. Posibil să urmăresc şi al doilea sezon, care abia a început.
Sidooh- istorică. Cum îmi place istoria fireşte că-mi place Sidooh.
Strobe Edge- Cu cine s-ar potrivi Ninako mai bine: Ren sau Andou? Since, nu pot să aleg, deşi parcă s-ar potrivi mai bine cu Andou, chiar dacă-mi place mai mult de Ren. Oricum, vreau adaptare anime.
The yagyu ninja scrolls- de acelaşi autor care a realizat Basilisk. Deasemenea isorică. Basilisk e în topul meu 5 pe MAL, ca un detaliu neimportant...
Zero no tsukaiama- anime-ul mi-a plăcut mai mult decât manga.
Zetman- foarte bună grafica. Povestea nu-i genul meu dar deh.
Zettai Karen Children- merge de relaxare. Personajele mele preferate sunt Aoi şi Minamoto. Posibil să văd şi anime-ul.
Zombie-Loan- nu pot spune că mă atrage în mod deosebit dar nu-i nici rea.

După ce am terminat lista kilometrică recomand: Death Note, Futakoi Alternative, Naruto Shippuuden, Karin, Akuma to love song, Boku no Hatsukoi wo kimi ni sasagu, Bokutachi wa shitte shimatta, B.O.D.Y., Dance! Subaru, Gantz, Hiyokoi, Kaichou wa maid-sama!, Kyou, koi wo hajimemasu, Psi boy, Sidooh, Strobe edge şi the yagyu ninja scrolls. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu