sâmbătă, 1 septembrie 2012

Un INTJ japonifil ce a avut nevoie de ceva timp în singurătate

M-aş bucura ca cineva să fi observat că nu am mai dat pe blog de ceva vreme. E ceva ironic în asta, nu? Faptul că, în ciuda programului încărcat, am fost mai activă în timpul şcolii iar în vacanţă aproape deloc. Însă tocmai acest program m-a cam stresta şi m-a secătuit de energie şi de chef. Acum cred că mi-am recăpătat energia şi motivaţia de care am nevoie şi m-am întors cu forţe proaspete, gata de ceva îmbunătăţirii.
Şi uite că vine şcoala; mai târziu, dar vine. Poate asta e un lucru bun. Cât de bun, voi afla la sfârşitul noului an şcolar ce nu a început încă.
Ar fi drăguţ, dacă cineva citeşte, să mai posteze comentarii. Bune ori rele, nu contează- doar să ştiu că nu muncesc în van :P
Oricând veţi fi citit postul, vă urez să aveţi parte de o zi bună ^-^







INTJ-ul ăsta ar cam trebui să-şi mai exprime gândurile şi sentimentele >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu