duminică, 17 octombrie 2010

Liceu, animeuri şi 2 ani de MAL

Ce făcea Aoi acum 2 ani, pe 12 octombrie? Cont pe myanimelist ^___^ Dacă la început văzusem vreo 10-20 anime-uri, astăzi, doi ani mai târziu, mă pot lăuda cu 282 de animeuri vizionate complet- şi alte 11 în curs de vizionare. Plus 192 de manga citite, şi alte 63 neterminate. Astea fiind spuse, mi-am pierdut în 2 ani cam 103 zile privind animeuri sau citind manga. Deh, nu-i rău deloc.... Acum ar trebui să nu mă mai întreb unde a zburat timpul -_-
În altă ordine de idei, am cam dat-o în bară cu hobby-urile mele de când am început liceul fiindcă am fost prea ocupată ca să mai scriu, învăţ sau vizionez ceva legat de asta. *Defapt am scris jumătatde de capitol da asta nu se pune. Oricum, cert e că liceul îmi ocupă cam tot timpul, iar în orele ce-mi mai rămân sunt prea obosită ca să mă mai preocupe altceva înafară de navigarea hai-hui pe net(şi weekend-ul).Într-adevăr, liceul e tare. Dar vă rog să luaţi ca sinonime pentru "tare" şi dur, obositor şi distractiv. Faza e că faţă de gimnaziu, programul meu e complet diferit. Şi în plus, la gimaziu nu se prea punea problema de activităţi extraşcolare. Ca fapt divers, chiar acum sunt în curs de scriere a unui rezumat pentru aşa ceva. Şi mai am şi nişte caracterizări de făcut.... Şi nişte teme T_T
Revenind. Programul meu e cam aşa. Trezit la 6. Prezentă la liceu la 7 30. Ore până la 1 30 (uneori 2 30). Ajuns acasă la 2 (sau 3). Mâncat şi chestii de genu până pe la 3(4). Stat. Scris şi învăţat de la 4(5) până pe la 8-10. Culcat pe la 10 jumătate. Adormit la 11. Apoi trezit la 6 şi o luăm de la capăt. Ce încântare....
Deci de asta n-am mai postat nimic. Şi nici nu cred că o să postez ceva consistent până la vacanţa de iarnă. Viaţa....
Eu m-apuc de scris la mate, aşa că vă las. Toate cele (note) bune! Şi noroc la pastile, dacă cumva vă bântuie răceala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu